Luns, 24 de Abril de 2017

Novas » LISTADO SEMESTRAL

O alcalde e a concelleira de Deportes de Foz fixeron un recibimento aos focegos Ibán García e Lucas Suárez por ser campións de España de fútbol sala
Dende o 24 de Abril de 2017 ata o 24 de Maio de 2017
Mellora de camiños municipais de acceso a explotacións agrarias-2016, cofinanciado co Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural (Feader)
Dende o 8 de Novembro de 2016 ata o 31 de Decembro de 2016
Inscrición aberta para o curso 2016 -2017 das EDM Foz
Ás 18:30h. na Sala Bahía, teatro infantil musical da man de Educateatro Produccións, coa obra O mundo máxico de Pinocho.

Sinopse:
Ola: Eu son Pepín, o Grilo Pepín, e a historia que vos vou contar neste espectáculo comeza no taller dun carpinteiro, Gep...
Ás 20:30h. na Casa da Cultura, cine: Toro. Thriller. 2016. Director: Kike Maíllo. Con Mario Casas, Luis Tosar, José Sacristán, Ingrid García Jonsson, Claudia Canal, José Manuel Poga, Luichi Macías, Alberto López, Nya de la Rubia, Manuel Salas, Ignacio Herráez, Christian Mulas.