Venres, 29 de Marzo de 2024

Enquisa Plan de Mobilidade Sostible
Data: 7 de Decembro de 2020
Esta enquisa sobre a mobilidade das persoas residentes encádrase dentro dos traballos de redacción do Plan de Mobilidade Sostible (PMS) do Concello de Foz e dentro do seu proceso de Participación Cidadá Móvete Foz.

Con esta enquisa de mobilidade búscase coñecer cales son os patróns de mobilidade da nosa veciñanza, tanto respecto aos fluxos como aos modos de desprazamento e transporte empregados, coa finalidade de caracterizar a mobilidade global do Concello de Foz e poder presentar as propostas máis axustadas ás necesidades identificadas a partir desta enquisa.

A enquisa é anónima e os seus datos non serán explotados de xeito individual senón agrupada, e só cos fins derivados da elaboración do PMS do Concello de Foz, cumprindo ademais coa vixente normativa de protección de datos.

Esta enquisa só debe ser realizada unha vez por persoa.

Agradecemos a súa colaboración.

Accede