Martes, 13 de Abril de 2021

Distintivo Calidade Turística praia da Rapadoira
Data: 26 de Novembro de 2020
Subvención concedida pola Xunta de Galicia ao abeiro da Resolución do 11 de febreiro de 2020 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión, en réxime de concorrencia competitiva, das subvencións aestablecementos e servizos turísticos de xestión pública e/ou privada, nos procesos de certificación, seguimento e renovación das correspondentes normas UNE co obxeto da obtención e/ou mantemento da marca Q de Calidade Turística Española (ICTE). Para o establecemento Praia A Rapadoira.

Información Pública do Proxecto: Adaptación do Proxecto de Estabilización da Praia de Altar e o seu Estudo de Impacto Ambiental, T.M Barreiros (Lugo)