Martes, 1 de Decembro de 2020

Escolas Deportivas Municipais de Foz
Data: 20 de Outubro de 2020
Estamos vivindo uns meses moi difíciles pola pandemia, pero desde a Delegación de Xuventude e Deportes, continuamos apostando pola realización das actividades de forma segura.

Tendo en conta a experiencia do verán, na que celebramos o noso programa Aberto x vacacións, poñemos en marcha un novo curso das Escolas Deportivas Municipais, porque o deporte e o desenvolvemento persoal e social dos nenos e nenas son esenciais.

Depositando todos os nosos esforzos para ofertar un programa atractivo e cunhas condicións seguras, con protocolos de prevención da Covid19, deixámosvos a información completa e formulario de preinscrición:

Información detallada

Formulario de preinscrición

A situación epidemiolóxica condiciona o desenvolvemento desta tempada (ubicacións, grupos...) pero non paramos, continuamos con máis forza.

PREINSCRICIÓN: ata o 26 de outubro.

Subvención concedida pola Xunta de Galicia ao abeiro da Resolución do 11 de febreiro de 2020