Venres, 20 de Setembro de 2019

VI Festival Bal y Gay
Data: 22 de Agosto de 2019
A Asociación Cultural Nois, xunto ao Concello de Foz, crean no ano 2014, na pequena parroquia de Nois o Festival de Música Bal y Gay con dúas premisas moi determinadas, por unha banda, potenciar a formación musical e instrumental en todos os niveis e por outra promocionar e compartir experiencias de gran calidade.
As actividades desta sexta edición serán: Un ciclo de concertos de música clásica, curso de interpretación musical.

Concertos:

🎼Sábado, 24 de agosto
Concerto: O Afecto Ilustrado
🕘21h
📍Igrexa de Foz

🎼Domingo, 25 de agosto
Concerto: Noelia Rodiles
🕗20h
📍Pazo de Fontao

🎼Luns, 26 de agosto
Concerto didáctico: Arco Iris
🕡18:30h