Martes, 25 de Setembro de 2018

Obra Avd. Álvaro Cunqueiro
Data: 8 de Maio de 2018
Durante os vindeiros meses a vila de Foz acometerá unha gran obra da Avenida Álvaro Cunqueiro. Este proxecto, como no caso da Avenida da Mariña, pretende a integración de zonas verdes e de estancia, dándolle prioridade ao peón e minimizando a visibilidade do coche.

Para coñecer máis detalles deste proxecto, prema aquí

Accede a toda a información sobre o curso 2018 -2019 das EDM Foz
Dispoñible resumo do proxecto das obras que se realizarán nos vindeiros meses neste vial
Ás 19h. no Centro de Interpretación da Basílica de San Martiño. Conferencia: Novas aportacións para o estudo da necrópole da Basílica de San Martiño. Cos arqueólogos: Luis Cordeiro Maañón e Celso Rodríguez Cao
Ás 19:30h. na Casa da Cultura, Teatro: I Memorial Mestre Lugilde. A compañía A Panadería representará a obra Elisa e Marcela.

Sinopse:
Ano 1901, A Coruña. Dúas mulleres casan na igrexa de San Xurxo, unha delas vestida de home. Unha historia de persecucións p...