Venres, 20 de Abril de 2018

Comida dos nosos maiores
Data: 9 de Abril de 2018
Comida gratuíta para persoas maiores de 60 anos empadroadas en Foz. Terá lugar na Sala Bahía, o vindeiro sábado 21 de abril a partir das 14h.

A recollida de tarxetas realizarase desde o 10 de abril no Centro Social, por orde de inscrición, posto que o aforo é limitado.

Menú:
Entrantes variados
Carrilleras con patacas
Brazo de xitano e xeado
Viño, refrescos, auga, café e chupito

Este pequeno recoñecemento á súa labor, terá lugar o vindeiro sábado, 21 de abril, na Sala Bahía
Aberta a Oficina Virtual da Mariña no edificio Cenima
Ás 14h. na Sala Bahía, comida dos nosos maiores. Gratuíta para persoas maiores de 60 anos empadroadas en Foz.

Recollida de tarxetas desde o 10 de abril no Centro Social, por orde de inscrición, posto que o aforo é limitado.

Menú:
Entrantes variados
Ca...
Ás 20:30h. no Cenima, VI Xornadas da Arte de Foz: Sentimos a arte. Charla: os vídeo clips no tempo dos vídeo clips, con Xaime Miranda Méndez. Organiza: A Pomba do Arco