Venres, 20 de Abril de 2018

A Mariña Virtual
Data: 20 de Marzo de 2018
Ya está abierta la oficina virtual de turismo de A Mariña en el Cenima.

A Mariña Virtual es el primer centro de turismo integral que pretende acercar el conocimiento de nuestra zona de una manera lúdica, divertido y sensorial.

Las personas podrán viajar en el tiempo y en la historia a través de tecnologías como la realidad aumentada, montajes 3D, videogravación inmersiva y también a través de la realidad virtual.

La Catedral de Mondoñedo, la fortaleza de Torvar de Lourenzá, la iglesia de San Francisco de Viveiro, Sargadelos, la basílica de San Martiño,... son algunos de los lugares con los que los/as visitantes podrán interaccionar.

Este pequeno recoñecemento á súa labor, terá lugar o vindeiro sábado, 21 de abril, na Sala Bahía
Aberta a Oficina Virtual da Mariña no edificio Cenima
Ás 14h. na Sala Bahía, comida dos nosos maiores. Gratuíta para persoas maiores de 60 anos empadroadas en Foz.

Recollida de tarxetas desde o 10 de abril no Centro Social, por orde de inscrición, posto que o aforo é limitado.

Menú:
Entrantes variados
Ca...
Ás 20:30h. no Cenima, VI Xornadas da Arte de Foz: Sentimos a arte. Charla: os vídeo clips no tempo dos vídeo clips, con Xaime Miranda Méndez. Organiza: A Pomba do Arco