Martes, 25 de Xuño de 2019

A Mariña Virtual
Data: 20 de Marzo de 2018
Aberta a oficina virtual de turismo da Mariña no Cenima.

A Mariña Virtual é o primeiro centro de turismo integral que pretende achegar o coñecemento da nosa zona dun xeito lúdico, divertido e sensorial.

As persoas poderán viaxar no tempo e na historia a través de tecnoloxías como a realidade aumentada, montaxes 3D, videogravación inmersiva e tamén a través da realidade virtual.

A Catedral de Mondoñedo, a fortaleza de Torvar de Lourenzá, a igrexa de San Francisco de Viveiro, Sargadelos, a basílica de San Martiño,... son algúns dos lugares cos que os/as visitantes poderán interaccionar.

Actividades para nenos e nenas de 3 a 12 anos nas mañás do verán máis divertido
Agrupación dos concellos de Burela, Xove, Cervo, Foz, Ribadeo, Barreiros, Alfoz e Lourenzá