Venres, 29 de Marzo de 2024

XVI Concurso de Postais Nadal 2017
Data: 11 de Decembro de 2017
Reunido o xurado do XVI Concurso de Postais Nadal 2017 o día 11 de decembro, os/as gañadores/as son os/as que siguen:

1º premio categoría infantil A – Ezequiel Pérez Coldeira (4 anos)
2º premio categoría infantil A – Maya Mogo (6 anos)

1º premio categoría infantil B – Mariña Balseiro Orol (8 anos)
2º premio categoría infantil B – Alba Cajoto Teijeiro (8 anos)

1º premio categoría xuvenil – Helena Celada Villarmea (11 anos)
2º premio categoría xuvenil – Alba Concheiro Rodríguez (14 anos)

Accesits: Iago Balseiro Parga (6 anos), Samuel González Lage (7 anos) e Andrés Moreda Hermida (14 anos).

De entre os gañadores a postal elixida para representar ao Concello de Foz na súa felicitación institucional, foi a de: Helena Celada Villarmea

O premio especial ao colexio por tanto é para o Colexio: Ceip Nº 1.

Presentáronse un total de 657 postais, e o xurado tivo un durísimo traballo.

Dende a Biblioteca Pública Municipal agradecen moitísimo esta gran participación e consideramos o esforzo que supón e a calidade demostrada que fixo moi difícil a selección.

Noraboa a todos/as!!!