Martes, 12 de Decembro de 2017

Acceso a Avd. da Mariña
Data: 4 de Decembro de 2017
Os/as propietarios/as de vivendas, baixos e prazas de garaxe da Avenida da Mariña teñen á súa disposición na Policía Local as tarxetas para poder acceder cos seus vehículos a esta rúa. Desde o día 15 de decembro controlarase que só accedan os coches que contan con esas tarxetas.

Todas aquelas persoas que soliciten as tarxetas deberán xustificalo, ben co contrato de aluguer ou coa propia escritura do inmoble e deberán demostrar tamén a posesión dun vehículo; terán que traer os papeis dese vehículo e cada tarxeta irá asimilada a un vehículo. A persoa que teña dous vehículos terá dúas tarxetas e a que teña varias prazas de garaxe tamén terá varias tarxetas. Polo tanto é unha forma tamén de poder identificalos e de que teñan seguridade xurídica á hora de acceder á avenida da Mariña.

Só poden acceder á avenida da Mariña residentes e usuarios/as dalgún parking máis os vehículos da carga e descarga propiamente dita.

Xa temos os/as gañadores/as. Noraboa a todos/as e grazas pola altísima participación
Información importante para o acceso de residentes na Avd. da Mariña a partir do 15 de decembro
Ás 19:30h. na Sala Bahía, concerto de arpas LULAVAI

Lorena Reinaldo
Paula Oanes
Josefa Fernández
Elena Paz

Elas forman este insólito cuarteto, onde o protagonismo das arpas celtas e o doce son das súas voces, dan vida a unha formación única

Entrad...
Ás 20h. na igrexa parroquial, Festival de Nadal. Pregón de Nadal a cargo de Xosé Román Escourido - Sacerdote da U.P. Viveiro.

Panxoliñas a cargo de: Mar Aberto, Coro de Foz e Coral Polifónica de Foz