Martes, 18 de Decembro de 2018

Acceso a Avd. da Mariña
Data: 4 de Decembro de 2017
Os/as propietarios/as de vivendas, baixos e prazas de garaxe da Avenida da Mariña teñen á súa disposición na Policía Local as tarxetas para poder acceder cos seus vehículos a esta rúa. Desde o día 15 de decembro controlarase que só accedan os coches que contan con esas tarxetas.

Todas aquelas persoas que soliciten as tarxetas deberán xustificalo, ben co contrato de aluguer ou coa propia escritura do inmoble e deberán demostrar tamén a posesión dun vehículo; terán que traer os papeis dese vehículo e cada tarxeta irá asimilada a un vehículo. A persoa que teña dous vehículos terá dúas tarxetas e a que teña varias prazas de garaxe tamén terá varias tarxetas. Polo tanto é unha forma tamén de poder identificalos e de que teñan seguridade xurídica á hora de acceder á avenida da Mariña.

Só poden acceder á avenida da Mariña residentes e usuarios/as dalgún parking máis os vehículos da carga e descarga propiamente dita.

Aberto o prazo de solicitude ata o 20 de decembro. Accede a toda a información
Accede a toda a información sobre o curso 2018 -2019 das EDM Foz
De 12h a 13h, recollida de cartas para Papá Noel. Os elfos recollerán na casita de Papá Noel, sita diante do Concello, as cartas dos nenos e nenas

Ás 20h, na Sala Bahía, Festival de Nadal da Escola de Música de Foz. Música e movemento, aula coral, prebandas e orquestra de jazz...