Martes, 25 de Setembro de 2018

Acceso a Avd. da Mariña
Data: 4 de Decembro de 2017
Os/as propietarios/as de vivendas, baixos e prazas de garaxe da Avenida da Mariña teñen á súa disposición na Policía Local as tarxetas para poder acceder cos seus vehículos a esta rúa. Desde o día 15 de decembro controlarase que só accedan os coches que contan con esas tarxetas.

Todas aquelas persoas que soliciten as tarxetas deberán xustificalo, ben co contrato de aluguer ou coa propia escritura do inmoble e deberán demostrar tamén a posesión dun vehículo; terán que traer os papeis dese vehículo e cada tarxeta irá asimilada a un vehículo. A persoa que teña dous vehículos terá dúas tarxetas e a que teña varias prazas de garaxe tamén terá varias tarxetas. Polo tanto é unha forma tamén de poder identificalos e de que teñan seguridade xurídica á hora de acceder á avenida da Mariña.

Só poden acceder á avenida da Mariña residentes e usuarios/as dalgún parking máis os vehículos da carga e descarga propiamente dita.

Accede a toda a información sobre o curso 2018 -2019 das EDM Foz
Dispoñible resumo do proxecto das obras que se realizarán nos vindeiros meses neste vial
Ás 19h. no Centro de Interpretación da Basílica de San Martiño. Conferencia: Novas aportacións para o estudo da necrópole da Basílica de San Martiño. Cos arqueólogos: Luis Cordeiro Maañón e Celso Rodríguez Cao
Ás 19:30h. na Casa da Cultura, Teatro: I Memorial Mestre Lugilde. A compañía A Panadería representará a obra Elisa e Marcela.

Sinopse:
Ano 1901, A Coruña. Dúas mulleres casan na igrexa de San Xurxo, unha delas vestida de home. Unha historia de persecucións p...