Xoves, 23 de Novembro de 2017

Cursos UNED último trimestre 2017
Data: 3 de Novembro de 2017
A UNED-Aula Universitaria de Foz organiza cursos de monitor de tempo libre, de debuxo, de biodiversidade e conservación mariña e sobre o manexo das emocións na etapa preescolar. Foron presentados pola coordinadora do centro, Fuensanta Otero Beltrán, e polo alcalde, Javier Jorge Castiñeira.

O curso de monitor de tempo libre comezará o día 18 deste mes de novembro e concluirá o 22 de abril de 2018. As prazas son limitadas e é para maiores de 18 anos que teñan EGB, ESO, FP ou equivalente.

A actividade formativa sobre o manexo das emocións na etapa preescolar iniciarase o 24 deste mes e terminará o 19 de xaneiro. Pódese realizar con asistencia presencial na aula ou por internet, en directo ou diferido.

En canto ao curso de debuxo será de nivel 3 e versará sobre o corpo humano. Desenvolverase os martes de 18 a 21 horas, comezará o día 14 deste mes e concluirá o 30 de xaneiro.

E o de biodiversidade e conservación mariña será do 11 ao 15 de decembro e pode realizarse de maneira presencial ou por streaming, en directo e diferido.

Para obter máis información sobre estas actividades formativas e inscribirse, as persoas interesadas poden contactar coa UNED-Aula Universitaria de Foz a través do teléfono 982.133.699 ou da dirección de correo electrónico foz@lugo.uned.es

A Biblioteca Pública Municipal Salgado Toimil organiza un ano máis un concurso para elixir a postal do Nadal 2017
Ás 20h. na Casa da Cultura, charlas médicas. O dr. Carlos Nieto falará de Ictus: na información está a prevención
Ás 21h. no Cenima, Mes da música: combo adultos da Escola de Música.