Xoves, 18 de Xaneiro de 2018

Cursos UNED último trimestre 2017
Data: 3 de Novembro de 2017
A UNED-Aula Universitaria de Foz organiza cursos de monitor de tempo libre, de debuxo, de biodiversidade e conservación mariña e sobre o manexo das emocións na etapa preescolar. Foron presentados pola coordinadora do centro, Fuensanta Otero Beltrán, e polo alcalde, Javier Jorge Castiñeira.

O curso de monitor de tempo libre comezará o día 18 deste mes de novembro e concluirá o 22 de abril de 2018. As prazas son limitadas e é para maiores de 18 anos que teñan EGB, ESO, FP ou equivalente.

A actividade formativa sobre o manexo das emocións na etapa preescolar iniciarase o 24 deste mes e terminará o 19 de xaneiro. Pódese realizar con asistencia presencial na aula ou por internet, en directo ou diferido.

En canto ao curso de debuxo será de nivel 3 e versará sobre o corpo humano. Desenvolverase os martes de 18 a 21 horas, comezará o día 14 deste mes e concluirá o 30 de xaneiro.

E o de biodiversidade e conservación mariña será do 11 ao 15 de decembro e pode realizarse de maneira presencial ou por streaming, en directo e diferido.

Para obter máis información sobre estas actividades formativas e inscribirse, as persoas interesadas poden contactar coa UNED-Aula Universitaria de Foz a través do teléfono 982.133.699 ou da dirección de correo electrónico foz@lugo.uned.es

Permitiranos descubrir A Mariña a través das tecnoloxías máis avanzadas. Proximamente no Cenima
Accede a toda a información sobre o curso 2017 -2018 das EDM Foz
XV Festa do Chícaro:

Ás 12h. Inauguración e pregón a cargo do profesor de galego, poeta e escritor mariñán, Paco Rivas, colaborador do xornal El Progreso, que ten editados numerosos libros, entre os que cabe destacar a súa Fraseloxía do mar, Entre o ábalo e a...
XV Festa do Chícaro:

Degustación de chícaros nos locais de hostalería de Foz.

Haberá tamén animación musical polas rúas a cargo de grupos folclóricos e a charanga NBA.