Martes, 12 de Decembro de 2017

IV Festival Internacional de Música Bal y Gay
Data: 31 de Xullo de 2017
No decurso deste festival celebraranse as semifinais e a final do concurso internacional de clarinete, no que se inscribiron máis de 40 clarinetistas procedentes de varios países de Europa, América e Asia. O xurado elixiu a 23 músicos para participar na fase final deste concurso que se desenvolverá no concello de Foz. Paralelamente terá lugar un curso de clarinete e de trompa, unha serie de concertos, sesións didácticas para os/as máis pequenos/as e unha conferencia-concerto que ofrecerá o xornalista e escritor Juan Soto Gutiérrez, quen fora amigo persoal do compositor Bal y Gay.

Obtén toda a información aquí

Xa temos os/as gañadores/as. Noraboa a todos/as e grazas pola altísima participación
Información importante para o acceso de residentes na Avd. da Mariña a partir do 15 de decembro
Ás 19:30h. na Sala Bahía, concerto de arpas LULAVAI

Lorena Reinaldo
Paula Oanes
Josefa Fernández
Elena Paz

Elas forman este insólito cuarteto, onde o protagonismo das arpas celtas e o doce son das súas voces, dan vida a unha formación única

Entrad...
Ás 20h. na igrexa parroquial, Festival de Nadal. Pregón de Nadal a cargo de Xosé Román Escourido - Sacerdote da U.P. Viveiro.

Panxoliñas a cargo de: Mar Aberto, Coro de Foz e Coral Polifónica de Foz