Martes, 17 de Xullo de 2018

IV Festival Internacional de Música Bal y Gay
Data: 31 de Xullo de 2017
No decurso deste festival celebraranse as semifinais e a final do concurso internacional de clarinete, no que se inscribiron máis de 40 clarinetistas procedentes de varios países de Europa, América e Asia. O xurado elixiu a 23 músicos para participar na fase final deste concurso que se desenvolverá no concello de Foz. Paralelamente terá lugar un curso de clarinete e de trompa, unha serie de concertos, sesións didácticas para os/as máis pequenos/as e unha conferencia-concerto que ofrecerá o xornalista e escritor Juan Soto Gutiérrez, quen fora amigo persoal do compositor Bal y Gay.

Obtén toda a información aquí

Programación completa das actividades das festas na honra da Virxe do Carme no mes de xullo
Actividades para nenos e nenas de 3 a 12 anos nas mañás do verán máis divertido
Ás 22h. na praia da Rapadoira. As Noites: fútbol praia. Inscrición: ao inicio da actividade
Ás 21h. na praia da Rapadoira, batuka co Feitizo
Ás 22h. na praia da Rapadoira. As Noites: fútbol praia.