Venres, 3 de Xullo de 2020

Aberto x vacacións
Data: 29 de Xuño de 2020
Listado de admitidos

As persoas admitidas deben realizar a formalización de inscrición, entregando el formulario de inscrición e declaración responsable , na Casa da Xuventude (R/ Julia Minguillón, 7 – Baixo), en horario de 10h a 13h e de 18h a 20h. Do 30 de xuño ao 3 de xullo: para a quenda 1 e quenda 2 Do 20 ao 24 de xullo: para a quenda 3 e quenda 4 Deben aportar, así mesmo, a documentación de xustificación de prioridade por traballo de proxenitores, copia da tarxeta sanitaria e pagamento da/s quendas/s. En caso contrario, perderase a praza.

Condicións de hixiene e seguridade

Actividades para nenos e nenas nas mañás do verán - Proceso: listado de admitidos