Martes, 12 de Decembro de 2017

Obra Avd. da Mariña
Data: 29 de Maio de 2017
Durante os vindeiros meses a vila de Foz acometerá unha gran obra nunha das súas vías principais. Este proxecto pretende a integración de zonas verdes e de estancia, dándolle prioridade ao peón e minimizando a visibilidade do coche.

Para coñecer máis detalles deste proxecto, prema aquí

Para obter a información proporcionada pola Policía Local sobre a circulación, prema aquí

Actualización: na última semana de xuño comezarase a fase de obra que comprende o tramo entre Longarela e María Docampo. Quedará habilitado para o paso de vehículos e beirarrúa para peóns a marxe dereita.

Rematada esta parte, continuarase ata Glorieta Villalba, quedando do mesmo xeito habilitada a marxe dereita para paso de peóns e vehículos. Tempo estimado: ata 15 de agosto.

Ampliarase e pavimentarase o aparcadoiro do antigo cine para dar un mellor servizo, e a rúa Xoán Montes quedará aberta ao tráfico en sentido de subida a Avd. Álvaro Cunqueiro.

Xa temos os/as gañadores/as. Noraboa a todos/as e grazas pola altísima participación
Información importante para o acceso de residentes na Avd. da Mariña a partir do 15 de decembro
Ás 19:30h. na Sala Bahía, concerto de arpas LULAVAI

Lorena Reinaldo
Paula Oanes
Josefa Fernández
Elena Paz

Elas forman este insólito cuarteto, onde o protagonismo das arpas celtas e o doce son das súas voces, dan vida a unha formación única

Entrad...
Ás 20h. na igrexa parroquial, Festival de Nadal. Pregón de Nadal a cargo de Xosé Román Escourido - Sacerdote da U.P. Viveiro.

Panxoliñas a cargo de: Mar Aberto, Coro de Foz e Coral Polifónica de Foz