Mércores, 23 de Maio de 2018

Curso: aprende a usar ó móbil
Data: 19 de Maio de 2017
A aula CeMIT de Foz organiza un curso para aprender a utilizar os teléfonos móbiles intelixentes que se desenvolverá do día 30 de maio ao 6 de xuño.

En horario de 18 a 19:30 horas realizaremos un curso para aprender a utilizar os móbiles na aula CeMIT sita na Casa da Xuventude.

O obxectivo é coñecer o smartphone e controlar as súas funcións, sacarlle partido en base ás necesidades de cada persoa. Os participantes poderán traer os seus móbiles e aprender a configuralos, descargar aplicacións, coñecer as medidas de seguridade a seguir,… e poder controlar e gozar da tecnoloxía desde a súa man.

Ás persoas que non teñan smartphone e desexen aprender todo isto deixarémoslles un para practicar sen medo.

Partiremos do básico, así que calquera persoa sen coñecemento algún deste mundo pode participar.

A inscrición pode realizarse presencialmente na Casa da Xuventude ou chamando ao teléfonos 982 13 30 37. As prazas son limitadas.

Será impartido por Carmen Seco.

Dispoñible resumo do proxecto das obras que se realizarán nos vindeiros meses neste vial
Aberta a Oficina Virtual da Mariña no edificio Cenima
Ás 20:30h. na igrexa parroquial, Festival de Voces Xoves: Grupo Vocal Entrelas da Coruña