Martes, 12 de Decembro de 2017

Curso: aprende a usar ó móbil
Data: 19 de Maio de 2017
A aula CeMIT de Foz organiza un curso para aprender a utilizar os teléfonos móbiles intelixentes que se desenvolverá do día 30 de maio ao 6 de xuño.

En horario de 18 a 19:30 horas realizaremos un curso para aprender a utilizar os móbiles na aula CeMIT sita na Casa da Xuventude.

O obxectivo é coñecer o smartphone e controlar as súas funcións, sacarlle partido en base ás necesidades de cada persoa. Os participantes poderán traer os seus móbiles e aprender a configuralos, descargar aplicacións, coñecer as medidas de seguridade a seguir,… e poder controlar e gozar da tecnoloxía desde a súa man.

Ás persoas que non teñan smartphone e desexen aprender todo isto deixarémoslles un para practicar sen medo.

Partiremos do básico, así que calquera persoa sen coñecemento algún deste mundo pode participar.

A inscrición pode realizarse presencialmente na Casa da Xuventude ou chamando ao teléfonos 982 13 30 37. As prazas son limitadas.

Será impartido por Carmen Seco.

Xa temos os/as gañadores/as. Noraboa a todos/as e grazas pola altísima participación
Información importante para o acceso de residentes na Avd. da Mariña a partir do 15 de decembro
Ás 19:30h. na Sala Bahía, concerto de arpas LULAVAI

Lorena Reinaldo
Paula Oanes
Josefa Fernández
Elena Paz

Elas forman este insólito cuarteto, onde o protagonismo das arpas celtas e o doce son das súas voces, dan vida a unha formación única

Entrad...
Ás 20h. na igrexa parroquial, Festival de Nadal. Pregón de Nadal a cargo de Xosé Román Escourido - Sacerdote da U.P. Viveiro.

Panxoliñas a cargo de: Mar Aberto, Coro de Foz e Coral Polifónica de Foz