Mércores, 24 de Maio de 2017

Curso: aprende a usar ó móbil
Data: 19 de Maio de 2017
A aula CeMIT de Foz organiza un curso para aprender a utilizar os teléfonos móbiles intelixentes que se desenvolverá do día 30 de maio ao 6 de xuño.

En horario de 18 a 19:30 horas realizaremos un curso para aprender a utilizar os móbiles na aula CeMIT sita na Casa da Xuventude.

O obxectivo é coñecer o smartphone e controlar as súas funcións, sacarlle partido en base ás necesidades de cada persoa. Os participantes poderán traer os seus móbiles e aprender a configuralos, descargar aplicacións, coñecer as medidas de seguridade a seguir,… e poder controlar e gozar da tecnoloxía desde a súa man.

Ás persoas que non teñan smartphone e desexen aprender todo isto deixarémoslles un para practicar sen medo.

Partiremos do básico, así que calquera persoa sen coñecemento algún deste mundo pode participar.

A inscrición pode realizarse presencialmente na Casa da Xuventude ou chamando ao teléfonos 982 13 30 37. As prazas son limitadas.

Será impartido por Carmen Seco.

O venres, 26 de maio, terá lugar unha reunión para informar dos detalles da obra
Do 30 de maio ao 6 de xuño, unha oportunidade para aprender a controlar o teu smartphone
Ás 20:30h. na Casa da Cultura, cine: 100 metros. Drama - Comedia. 2016. Director: Xavi Giménez. Con Dani Rovira, Karra Elejalde, Alexandra Jiménez, Maria de Medeiros, Clara Segura, David Verdaguer, Bruno Bergonzini, Alba Ribas, Marc Balaguer, Andrés Velencoso.

Sinopse:<...
Ás 20h. na Casa da Cultura, reunión informativa sobre as obras da Avenida da Mariña. Participarán: o alcalde, representantes da Policía Local e da empresa que executa a obra e responsables da dirección do proxecto