Sábado, 24 de Xuño de 2017

Curso: aprende a usar ó móbil
Data: 19 de Maio de 2017
A aula CeMIT de Foz organiza un curso para aprender a utilizar os teléfonos móbiles intelixentes que se desenvolverá do día 30 de maio ao 6 de xuño.

En horario de 18 a 19:30 horas realizaremos un curso para aprender a utilizar os móbiles na aula CeMIT sita na Casa da Xuventude.

O obxectivo é coñecer o smartphone e controlar as súas funcións, sacarlle partido en base ás necesidades de cada persoa. Os participantes poderán traer os seus móbiles e aprender a configuralos, descargar aplicacións, coñecer as medidas de seguridade a seguir,… e poder controlar e gozar da tecnoloxía desde a súa man.

Ás persoas que non teñan smartphone e desexen aprender todo isto deixarémoslles un para practicar sen medo.

Partiremos do básico, así que calquera persoa sen coñecemento algún deste mundo pode participar.

A inscrición pode realizarse presencialmente na Casa da Xuventude ou chamando ao teléfonos 982 13 30 37. As prazas son limitadas.

Será impartido por Carmen Seco.

Actividades para nenos e nenas de 3 a 12 anos nas mañás do verán máis divertido
Durante os vindeiros meses a vila de Foz acometerá unha gran obra nunha das súas vías principais
Festa Vintage: Anos 80. Descontos no comercio, actividades, tapas e menús vintage
Ás 20h. na praza do Concello Actuación do grupo Sons Varadero. Posteriormente, sorteo de 1000€ en vales de compra