Mércores, 24 de Maio de 2017

Recoñecemento aos nosos campións de España de fútbol sala
Data: 24 de Abril de 2017
O alcalde e a concelleira de Deportes de Foz, Javier Jorge Castiñeira e Mercedes González Alonso, fixeron un recibimento aos focegos Ibán García e Lucas Suárez por ser campións de España de fútbol sala. O primeiro logrouno como adestrador da selección galega infantil e o segundo conseguiuno como xogador da selección galega benxamín.

Javier Jorge Castiñeira e Mercedes González Alonso desexáronlles que gardaran na súa memoria non só o éxito do campionato senón tamén o recoñecemento que lles brinda o seu pobo polos seus esforzos, que obtiveron unha gran recompensa. Os dous amosaron orgullosos as súas medallas e foron animados polo alcalde e a concelleira a seguir loitando e gozando do deporte. Ao acto tamén asistiu Christopher Díaz Linares, adestrador da AD Santiago de Foz, club no que xoga Lucas.

O venres, 26 de maio, terá lugar unha reunión para informar dos detalles da obra
Do 30 de maio ao 6 de xuño, unha oportunidade para aprender a controlar o teu smartphone
Ás 20:30h. na Casa da Cultura, cine: 100 metros. Drama - Comedia. 2016. Director: Xavi Giménez. Con Dani Rovira, Karra Elejalde, Alexandra Jiménez, Maria de Medeiros, Clara Segura, David Verdaguer, Bruno Bergonzini, Alba Ribas, Marc Balaguer, Andrés Velencoso.

Sinopse:<...
Ás 20h. na Casa da Cultura, reunión informativa sobre as obras da Avenida da Mariña. Participarán: o alcalde, representantes da Policía Local e da empresa que executa a obra e responsables da dirección do proxecto