Mércores, 20 de Xuño de 2018

Recoñecemento aos nosos campións de España de fútbol sala
Data: 24 de Abril de 2017
O alcalde e a concelleira de Deportes de Foz, Javier Jorge Castiñeira e Mercedes González Alonso, fixeron un recibimento aos focegos Ibán García e Lucas Suárez por ser campións de España de fútbol sala. O primeiro logrouno como adestrador da selección galega infantil e o segundo conseguiuno como xogador da selección galega benxamín.

Javier Jorge Castiñeira e Mercedes González Alonso desexáronlles que gardaran na súa memoria non só o éxito do campionato senón tamén o recoñecemento que lles brinda o seu pobo polos seus esforzos, que obtiveron unha gran recompensa. Os dous amosaron orgullosos as súas medallas e foron animados polo alcalde e a concelleira a seguir loitando e gozando do deporte. Ao acto tamén asistiu Christopher Díaz Linares, adestrador da AD Santiago de Foz, club no que xoga Lucas.

Actividades para nenos e nenas de 3 a 12 anos nas mañás do verán máis divertido
Dispoñible resumo do proxecto das obras que se realizarán nos vindeiros meses neste vial
Ás 20h. no Cenima, conferencia: a muller nas Forzas Armadas.Impartida pola Capitán Corpos Comúns (Psicoloxía), Ángela Díaz del Río Lago
Festas San Xoán - Vilaronte:
Ás 13h. Misa, procesión e sesión vermú co orquestra Emperadores.
Verbena amenizada polo Dúo Kiko e Noelia e a orquestra Emperadores

Ás 17h. na Sala Bahía, Festival fin de curso da Escola de Música de Foz...