Sábado, 24 de Xuño de 2017

Recoñecemento aos nosos campións de España de fútbol sala
Data: 24 de Abril de 2017
O alcalde e a concelleira de Deportes de Foz, Javier Jorge Castiñeira e Mercedes González Alonso, fixeron un recibimento aos focegos Ibán García e Lucas Suárez por ser campións de España de fútbol sala. O primeiro logrouno como adestrador da selección galega infantil e o segundo conseguiuno como xogador da selección galega benxamín.

Javier Jorge Castiñeira e Mercedes González Alonso desexáronlles que gardaran na súa memoria non só o éxito do campionato senón tamén o recoñecemento que lles brinda o seu pobo polos seus esforzos, que obtiveron unha gran recompensa. Os dous amosaron orgullosos as súas medallas e foron animados polo alcalde e a concelleira a seguir loitando e gozando do deporte. Ao acto tamén asistiu Christopher Díaz Linares, adestrador da AD Santiago de Foz, club no que xoga Lucas.

Actividades para nenos e nenas de 3 a 12 anos nas mañás do verán máis divertido
Durante os vindeiros meses a vila de Foz acometerá unha gran obra nunha das súas vías principais
Festa Vintage: Anos 80. Descontos no comercio, actividades, tapas e menús vintage
Ás 20h. na praza do Concello Actuación do grupo Sons Varadero. Posteriormente, sorteo de 1000€ en vales de compra