Venres, 20 de Abril de 2018

Recoñecemento aos nosos campións de España de fútbol sala
Data: 24 de Abril de 2017
O alcalde e a concelleira de Deportes de Foz, Javier Jorge Castiñeira e Mercedes González Alonso, fixeron un recibimento aos focegos Ibán García e Lucas Suárez por ser campións de España de fútbol sala. O primeiro logrouno como adestrador da selección galega infantil e o segundo conseguiuno como xogador da selección galega benxamín.

Javier Jorge Castiñeira e Mercedes González Alonso desexáronlles que gardaran na súa memoria non só o éxito do campionato senón tamén o recoñecemento que lles brinda o seu pobo polos seus esforzos, que obtiveron unha gran recompensa. Os dous amosaron orgullosos as súas medallas e foron animados polo alcalde e a concelleira a seguir loitando e gozando do deporte. Ao acto tamén asistiu Christopher Díaz Linares, adestrador da AD Santiago de Foz, club no que xoga Lucas.

Este pequeno recoñecemento á súa labor, terá lugar o vindeiro sábado, 21 de abril, na Sala Bahía
Aberta a Oficina Virtual da Mariña no edificio Cenima
Ás 14h. na Sala Bahía, comida dos nosos maiores. Gratuíta para persoas maiores de 60 anos empadroadas en Foz.

Recollida de tarxetas desde o 10 de abril no Centro Social, por orde de inscrición, posto que o aforo é limitado.

Menú:
Entrantes variados
Ca...
Ás 20:30h. no Cenima, VI Xornadas da Arte de Foz: Sentimos a arte. Charla: os vídeo clips no tempo dos vídeo clips, con Xaime Miranda Méndez. Organiza: A Pomba do Arco