Martes, 12 de Decembro de 2017

Información sobre o recibo do IBI 2017
Data: 16 de Febreiro de 2017
Dadas as dúbidas que se están a formular, aclaramos varios conceptos relacionados co cobro do IBI do ano 2017, dado que houbo modificacións que afectan ás contías que se van cobrar este ano na contribución.br> O coeficiente de aplicación redúcese do 0´60 ao 0´52. Durante este ano queda a última actualización dos valores catastrais que afectan en moita menor medida.
A bonificación do 5 por cento, que é a maior que permite a Lei, afecta a todos os recibos que se encontren domiciliados. Os que están xa están actualmente van ter a bonificación de oficio, non fai falta que o soliciten. Pero si deben facelo aquelas persoas que non teñan o recibo domiciliado, pois se queren recibir esa bonificación, teñen que solicitalo no Concello antes do 28 de febreiro para que xurda efecto no ano 2017.
Todas aquelas persoas que ata o día de hoxe non o tiñan domiciliado, que pagaban directamente no banco ou viñan ao Concello, como agora leva a xestión a Deputación, se queren domicilialo, deben facelo antes do 28 de febreiro para ter xa ese desconto do 5 por cento pola bonificación.
Deben acudir ao Concello, solicitar un escrito específico para isto e solicitar a domiciliación; se entra antes do 28 de febreiro, terá xa directamente a bonificación.

Xa temos os/as gañadores/as. Noraboa a todos/as e grazas pola altísima participación
Información importante para o acceso de residentes na Avd. da Mariña a partir do 15 de decembro
Ás 19:30h. na Sala Bahía, concerto de arpas LULAVAI

Lorena Reinaldo
Paula Oanes
Josefa Fernández
Elena Paz

Elas forman este insólito cuarteto, onde o protagonismo das arpas celtas e o doce son das súas voces, dan vida a unha formación única

Entrad...
Ás 20h. na igrexa parroquial, Festival de Nadal. Pregón de Nadal a cargo de Xosé Román Escourido - Sacerdote da U.P. Viveiro.

Panxoliñas a cargo de: Mar Aberto, Coro de Foz e Coral Polifónica de Foz