Xoves, 20 de Xullo de 2017

Información sobre o recibo do IBI 2017
Data: 16 de Febreiro de 2017
Dadas as dúbidas que se están a formular, aclaramos varios conceptos relacionados co cobro do IBI do ano 2017, dado que houbo modificacións que afectan ás contías que se van cobrar este ano na contribución.br> O coeficiente de aplicación redúcese do 0´60 ao 0´52. Durante este ano queda a última actualización dos valores catastrais que afectan en moita menor medida.
A bonificación do 5 por cento, que é a maior que permite a Lei, afecta a todos os recibos que se encontren domiciliados. Os que están xa están actualmente van ter a bonificación de oficio, non fai falta que o soliciten. Pero si deben facelo aquelas persoas que non teñan o recibo domiciliado, pois se queren recibir esa bonificación, teñen que solicitalo no Concello antes do 28 de febreiro para que xurda efecto no ano 2017.
Todas aquelas persoas que ata o día de hoxe non o tiñan domiciliado, que pagaban directamente no banco ou viñan ao Concello, como agora leva a xestión a Deputación, se queren domicilialo, deben facelo antes do 28 de febreiro para ter xa ese desconto do 5 por cento pola bonificación.
Deben acudir ao Concello, solicitar un escrito específico para isto e solicitar a domiciliación; se entra antes do 28 de febreiro, terá xa directamente a bonificación.

Programación completa das actividades das festas na honra da Virxe do Carme no mes de xullo
Actividades para nenos e nenas de 3 a 12 anos nas mañás do verán máis divertido
Ás 22h. na praia da Rapadoira, Noites Alternativas: fútbol praia senior

Ás 22h. no Paseo da Ribeira, I Gala Solidaria Areoura: Homenaxe a Iago Alonso Abad. Participan:
Compañía Hálito (Madrid) Dir. Iago Alonso
Escuela de Danza Zapatillas Rojas (Navia)
Grupo Dun...
En Foz:
Ás 21h. na Praza Pardo de Cela, Sons na rúa co grupo Mar Aberto
En San Martiño:
Ás 21:30h. Pregón a cargo de D. José Ángel Paleo Soto
Gran churrascada e xamón cocido