Xoves, 23 de Febreiro de 2017

Información sobre o recibo do IBI 2017
Data: 16 de Febreiro de 2017
Dadas as dúbidas que se están a formular, aclaramos varios conceptos relacionados co cobro do IBI do ano 2017, dado que houbo modificacións que afectan ás contías que se van cobrar este ano na contribución.br> O coeficiente de aplicación redúcese do 0´60 ao 0´52. Durante este ano queda a última actualización dos valores catastrais que afectan en moita menor medida.
A bonificación do 5 por cento, que é a maior que permite a Lei, afecta a todos os recibos que se encontren domiciliados. Os que están xa están actualmente van ter a bonificación de oficio, non fai falta que o soliciten. Pero si deben facelo aquelas persoas que non teñan o recibo domiciliado, pois se queren recibir esa bonificación, teñen que solicitalo no Concello antes do 28 de febreiro para que xurda efecto no ano 2017.
Todas aquelas persoas que ata o día de hoxe non o tiñan domiciliado, que pagaban directamente no banco ou viñan ao Concello, como agora leva a xestión a Deputación, se queren domicilialo, deben facelo antes do 28 de febreiro para ter xa ese desconto do 5 por cento pola bonificación.
Deben acudir ao Concello, solicitar un escrito específico para isto e solicitar a domiciliación; se entra antes do 28 de febreiro, terá xa directamente a bonificación.

Aclaración sobre a bonificación por domiciliación existente
Accede á programación do XXXVI Entroido de Foz. Para non perderse nada
Ás 21.30h. no Restaurante Leytón, cea-baile de Comadres organizada por Afammer e Asociación de Amas de Casa de Foz.
Inscribirse nos locais sociais. Afammer: martes de 16h. a 19h. Amas de Casa: luns de 18h. a 20h.
Na Sala Bahía:
Ás 20h. Pregón do Entroido 2017. A cargo do grupo BONAERENSIS.

Ás 20:30h. Concurso de Coplas.
As persoas interesadas en participar deberán anotarse na Delegación de Cultura no Concello de Foz ata o venres 17 de febreiro. (Tfno: 982140027 / 6981...