Xoves, 30 de Marzo de 2017

PLAN MARCO: PROGRAMA DE MELLORA DE CAMIÑOS DE TITULARIDADE MUNICIPAL
Data: 8 de Novembro de 2016
Grazas ao Plan Marco: Programa de mellora de camiños de titularidade municipal, o Concello de Foz puido levar a cabo actuacións nas parroquias de Vilaronte, Santa Cecilia e San Martiño.

Imaxe indicativa das obras

Do 10 ao 16 de abril, a Oficina de Turismo, o Punto de Información Turística e visitas na Basílica de San Martiño, amplían o seu horario
Inscrición aberta para o curso 2016 -2017 das EDM Foz
Ás 18:30h. na Sala Bahía, teatro infantil. A compañía Ghazafelhos representará a obra Rubicundo.

Rubicundo é unha obra de teatro actoral onde tres personaxes interactúan con obxectos, monicreques, bailan e cantan en directo. Coa fermosa historia de María Canosa ...