Domingo, 28 de Maio de 2017

Escolas Deportivas Municipais de Foz
Data: 21 de Setembro de 2016
Poderán participar todos os alumnos nados entre os anos 2011-2001 (ambos inclusive).

As actividades comezan o luns 3 de outubro e rematarán o venres 26 de maio.

Todos os alumnos deberán entregar unha fotocopia da tarxeta da seguridade social, adxuntada coa entrega da ficha.

As cotas de inscrición para as actividades son as seguintes:
- 15 €/mes para os nenos/as que vaian a 1 actividade.
- 17 €/mes para os nenos/as que vaian a 2 ou máis actividades.
As Familias Numerosas terán un desconto do 50%.

As fichas de inscrición entregaranse nos seguintes lugares: Casa da Xuventude e aos monitores correspondentes.

Para acceder á Información detallada e ficha de inscrición, prema aquí

Do 30 de maio ao 6 de xuño, unha oportunidade para aprender a controlar o teu smartphone