Xoves, 30 de Marzo de 2017

Escolas Deportivas Municipais de Foz
Data: 21 de Setembro de 2016
Poderán participar todos os alumnos nados entre os anos 2011-2001 (ambos inclusive).

As actividades comezan o luns 3 de outubro e rematarán o venres 26 de maio.

Todos os alumnos deberán entregar unha fotocopia da tarxeta da seguridade social, adxuntada coa entrega da ficha.

As cotas de inscrición para as actividades son as seguintes:
- 15 €/mes para os nenos/as que vaian a 1 actividade.
- 17 €/mes para os nenos/as que vaian a 2 ou máis actividades.
As Familias Numerosas terán un desconto do 50%.

As fichas de inscrición entregaranse nos seguintes lugares: Casa da Xuventude e aos monitores correspondentes.

Para acceder á Información detallada e ficha de inscrición, prema aquí

Do 10 ao 16 de abril, a Oficina de Turismo, o Punto de Información Turística e visitas na Basílica de San Martiño, amplían o seu horario
Inscrición aberta para o curso 2016 -2017 das EDM Foz
Ás 18:30h. na Sala Bahía, teatro infantil. A compañía Ghazafelhos representará a obra Rubicundo.

Rubicundo é unha obra de teatro actoral onde tres personaxes interactúan con obxectos, monicreques, bailan e cantan en directo. Coa fermosa historia de María Canosa ...