Luns, 24 de Abril de 2017

Escolas Deportivas Municipais de Foz
Data: 21 de Setembro de 2016
Poderán participar todos os alumnos nados entre os anos 2011-2001 (ambos inclusive).

As actividades comezan o luns 3 de outubro e rematarán o venres 26 de maio.

Todos os alumnos deberán entregar unha fotocopia da tarxeta da seguridade social, adxuntada coa entrega da ficha.

As cotas de inscrición para as actividades son as seguintes:
- 15 €/mes para os nenos/as que vaian a 1 actividade.
- 17 €/mes para os nenos/as que vaian a 2 ou máis actividades.
As Familias Numerosas terán un desconto do 50%.

As fichas de inscrición entregaranse nos seguintes lugares: Casa da Xuventude e aos monitores correspondentes.

Para acceder á Información detallada e ficha de inscrición, prema aquí

O alcalde e a concelleira de Deportes de Foz fixeron un recibimento aos focegos Ibán García e Lucas Suárez por ser campións de España de fútbol sala
Inscrición aberta para o curso 2016 -2017 das EDM Foz
Ás 18:30h. na Sala Bahía, teatro infantil musical da man de Educateatro Produccións, coa obra O mundo máxico de Pinocho.

Sinopse:
Ola: Eu son Pepín, o Grilo Pepín, e a historia que vos vou contar neste espectáculo comeza no taller dun carpinteiro, Gep...
Ás 20:30h. na Casa da Cultura, cine: Toro. Thriller. 2016. Director: Kike Maíllo. Con Mario Casas, Luis Tosar, José Sacristán, Ingrid García Jonsson, Claudia Canal, José Manuel Poga, Luichi Macías, Alberto López, Nya de la Rubia, Manuel Salas, Ignacio Herráez, Christian Mulas.