Xoves, 28 de Marzo de 2024

III Encontro de Música Xesús Bal y Gay
Data: 6 de Xuño de 2016
Os encontros de música Xesús Bal y Gay son unha aposta da Asociación Cultural de Nois para promover e ampliar o interese musical da Mariña.

Estes encontros consistirán en clases maxistrais cos mellores profesores, debates, concertos, e todo o relacionado coa música.

Este terceiro encontro dedicarémolo a dous instrumentos esenciais na música de cámara e sinfónica, a trompa e o clarinete.

Contaremos con profesionais de amplia experiencia:
Vicente Alberola
Arno Piters
Elizaveta Yaroshinkaia
Nicolás Gómez Naval

Programa:
Clases maxistrais de clarinete e trompa
Pianista acompañante
Preparación de repertorio orquestral
Concerto de alumnado e profesorado
Clases de técnica colectiva
Grupo de clarinetes e trompas

Prazo de inscrición: Ata o 15 de agosto, por rigorosa orde de inscrición.

Aloxamento e inscrición: poñerse en contacto coa organización o antes posible. Tlf: 625 43 98 89 erbaixeras@movistar.es

Lugar de celebración: Centro Social A Saira - Nois (Foz)

Para información detallada pincha aquí